Jag behöver sömnpiller!


Klockan är halv 4 på natten/morgonen och jag ska upp om ca 3 timmar.. Det är fan inte första gången som jag ligger vaken och inte kan sova. trots att jag endast sovit 1 timma förra natten så går det inte att somna.. vet inte vad det beror på men det har pågått i flera år nu och jag fattar inte varför jag inte kan somna som normala människor?

Jag kan ligga i mer än 2 timmar och bara blunda i ett mörkt rum utan störande ljud osv och ändå inte kunna somna.. GE MIG SÖMNPILLER NÅGON! jag orkar inte med det här nåmer.. hur fan ska jag orka gå i en skola som kräver att jag ska vara där i mer än 12 timmar per dag utan någon sömn???

ska försöka somna snart.. men det kommer nog ta minst 3-4 timmar innan jag kan somna och jag ska upp 7, så ingen sömn för min del inatt! Härligt!

Så Godmorgon på er alla, hoppas ni sovit gott för det har inte jag.. för jag har inte sovit nånting alls och kommer inte göra det heller..

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch! Har inga problem med det längre! har haft pga min paniksyndrom//ångestsjukdom!

Har inte sovit så gott som ja gör nu och jag äter en regelbunden tablett på 15 mg varje kväll 1-2 tim innan ja ska sova, Mirtazapin heter den! jag rekomenderar den starkt! Hoppas du har fått lite sömn iaf, själv har jag vänt på dygnet =)

2010-01-12 @ 04:06:13
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det står att dom är för depression/ångestsjukdom men min läkare gav dom till mig för att jag inte kunde sova... Men dom är ju på recept, tycker du ska ta upp det med din läkare!

Du kanske inte vill säga detta här: men vad är det som gör att du inte kan sova, är det tankar, oro, rastlöshet,myrkrypningar, hjärtklappning? du kan maila till mig om du inte vill svara på min blogg.

Take care

Kram

2010-01-12 @ 18:42:42
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0