Gott och blandat genom åren ♥


Kikade runt på min pixbox och hittade massor med härliga bilder från några år tillbaka. Fan vad man saknar dom där stunderna.



fest hos mig, slutet av år 2006/början på 2007 (?)


2006 nångång?


år 2004. Året jag satt i rullstol.


Tove och jag på kyrkogården ;) haha


Spelar xbox. haha


12-13 år gamla.


jag och mina brudar! - 16års firande?


Jag och Johanna!

Bjuder på mer bilder senare eller en annan gång. Datan segar för mycket :) Men nu tänkte jag röka en cigg o sen får ja se vad som händer. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ja vet inte :D skrev bara snabb o ja tänkte ju skriva peter men jaa de hann bara bli ett p ^^ hoho ^^ Va va snygga "fjortisar" vi var ;)

2010-01-22 @ 21:22:22
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0