Godnatt ♥



ser lite konstig ut på bilden.. osminkad med snusen inne. Men visst är Nikki super mysig? :) Hon brukar inte vara den mysigaste av dom, utan de är Pärlan som brukar vara mysig och Nikki mer lekfull. Men man ska ju inte klaga att hon är mysig ♥

Sorry för en skit kass och tråkig uppdatering idag, men går man skola över 12 timmar per dag så är man ganska så slut i skallen. Så nu tänkte jag ta med mig datan in i sovrummet och försöka kika på paradise hotel på tv6play. Hoppas det inte laggar alldeles för mycket bara!

Imorgon ska jag försöka ta mig upp till gymmet också, så jag måste få lite sömn iaf så jag orkar mig upp imorrn! Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarar på alla tusen kommentarer XD



göras idaag??

2010-01-28 @ 06:09:20
URL: http://vickiforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0