Fredag.


Hej! Äntligen är det fredag! Det är så jävla skönt med helg, tycker ni inte?

Idag hade vi en kort dag, vi slutade 11.30. Ni kanske minns att jag skrev att vi fått varsin sång som vi skulle öva på under jul ? och jag fick låten forever young - aplhaville. Så idag har vi fått sjunga våra låtar inför hela klassen. Kändes lite pinsamt sådär när man inte kunde texten riktigt, men det gick bra iaf.

Och ingen träning blev det imorse för min del. Jag vaknade lite för sent för att hinna till gymmet.. och jag vet inte heller om det blir någon promenad på löpbandet idag. Känner att jag bara vill ta det lugnt nu när det är helg. För nästa och helgen efter det kommer jag gå i skolan. Men vi ser ju om det blir en promenad eller inte. Först tänkte jag iaf ta mig en tupplur (om det går).


Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: härligt jara allt är kanon ;)

2010-01-22 @ 16:16:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0