Fredag imorgon ♥


Middag: kyckling sallad.

Sitter och käkar kyckling sallad nu! Gott som fan ;) Nog är man duktig alltid! Fast jag var inte så hungrig konstigt nog?

Men men, på tal om ingenting.. imorrn är det fredag! Gud så skönt det ska bli med helg. ska passa på att njuta fullt ut av den här helgen för dom två kommande helgerna så kommer jag att gå skola.. visst, det känns väldigt trisst att behöva gå skola under helgerna.. men det kommer nog vara kul, för vi ska jobba med Kabaré då (eller hur de nu stavas).. så vi får hoppas på att det blir 2 roliga helger ! Men ska strax dra mig mot skolan igen.. tungt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Det ska verkligen bli skönt med helg :)

Kram

2010-01-21 @ 22:41:22
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Marica

Vad skönt, jo det har jag också haft. Vad händer i helgen? :)

2010-01-21 @ 22:50:11
URL: http://maricawedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0