Dag 1 på mitt nya nyttiga liv.




Min middag idag vart sallad med tomat, gurka, paprika och feta ost. Det vart tyvär inte så gott.. tror det beror på att konsum här i Buträsk har jäävligt ruttna grönsaker. Och till frukost/lunch var det en morot.

Ska ta mig en 30 mins promenad på löpbandet snart, ska bara försöka tajma in så det är något bra på tv samtidigt.

oh fyfan vad trött jag är, men jag måste promenera.. Läkaren på vårdcentralen trodde jag vägde 60kg ;O Jösses.. haha då är det verkligen dags att börja röra på sig.

- Juste, jag har fått sömnpiller nu!!!!
Suveränt, så ikväll ska dom testas.. hoppas på att dom funkar. Längtar såå mycket efter en bra nattsömn!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är gott med massa grönsaker :)

2010-01-18 @ 18:58:12
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0