30 mins promenad.


Har just skrivit klart vår lilla "läxa" som ska vara inlämnad imorgon. Den handlade om vad medmänsklighet är för mig.. Och det enda som jag kom på gällande det skrev jag nyss ner i bloggen som ni kanske ser? Var egentligen menat att jag skulle beskriva lite om det, men sen flödade det bara på och jag skrev ner mer än vad jag trodde att jag skulle få fram. Och på så sätt gjorde jag min läxa utan problem.. Har skickat den till mejlen nu , så imorgon ska jag skriva ut den och lämna in den :) Nice va? ;)

Men nu tänkte jag ta en 30 mins promenad, är oerhört trött men jag måste! Vi hörs sen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vgd?

2010-01-25 @ 21:24:14
URL: http://vickiforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0