Svar på kommentar.


Anonym
om Skippa skitsnacket!:
Idiot och idiot.
Jag är nog betydligt mer intelligent än dig skulle jag våga påstå.

"jag gör det jag älskar och eftersom jag älskar det så är det absolut inte bortkastad tid!"

Jag älskar att ligga i sängen och sova, men inte har jag det som heltidssysselsättning för det.
Jag är införstådd med det faktum att man kommer ingenstans i livet med att göra det.

"Visste du föresten att dom flesta framgångsrika människor i världen inte haft någon direkt utbildning? Nej det visste du inte. Trodde du var smart?"

Jag vågar påstå att det är skitsnack taget ur luften för att få dig själv att må bättre med din egen livssituation. Överbevisa mig gärna om du kan!.

Du måste dessutom lära dig att skilja på allmänbildning och intelligens.

"Hellre lever jag mitt liv och har kul nu istället för att plugga som en nörd för att leva lyckligt då jag är gammal.."


Det kallas att tänka långsiktigt.

Du verkar utgå ifrån att jag inte gillar det jag sysslar med och släpar mig igenom flera års avancerade studier för att tjäna pengar.

Det kan inte vara så att jag finner det jag sysslar med oerhört intressant spännande och utmanande?.
Att jag dessutom råkar få en bra utbildning med stora möjligheter till ett bra jobb som en bonus.

"Det är sjukt lätt att vara kaxig bakom en data skärm, men i verkliga livet hade inte personen ens vågat öppna käften."

Och vad får dig att tro att jag inte skulle våga "öppna käften" mot dig irl?. Du är inte direkt skräckinjagande om man säger så.
Du ser lite ovårdad och billig ut med dina fula tatueringar men inte nog för att avskräcka mig för att våga tilltala dig.

Jag finner det oerhört löjeväckande att du uttalar dig om hur jag är som person när du inte har en susning om vem jag är.

SVAR: Jag orkar inte ens diskutera det här med dig, att du ens jämför ett yrke med att sova? hahah ja du kommer ju inte komma så långt du lilla vän.

"Visste du föresten att dom flesta framgångsrika människor i världen inte haft någon direkt utbildning? Nej det visste du inte. Trodde du var smart?"

"Jag vågar påstå att det är skitsnack taget ur luften för att få dig själv att må bättre med din egen livssituation. Överbevisa mig gärna om du kan!."


Istället för att ge mig uppmärksamhet så kanske du borde kolla upp lite fakta om det? :) haha.

"Och vad får dig att tro att jag inte skulle våga "öppna käften" mot dig irl?. Du är inte direkt skräckinjagande om man säger så. Du ser lite ovårdad och billig ut med dina fula tatueringar men inte nog för att avskräcka mig för att våga tilltala dig."

- Haha jadu, varför surfa anonymt då? Varför inte bara visa ditt fula tryne så jag får se vem du är ? :) Om du inte ens vågar visa vem du är på internet så hur fan tror du att du någonsin kommer att våga öppna käften åt mig irl då? hahah, första steget är nog att sluta gömma sig ;)

"Det kan inte vara så att jag finner det jag sysslar med oerhört intressant spännande och utmanande?.
Att jag dessutom råkar få en bra utbildning med stora möjligheter till ett bra jobb som en bonus."

Shiiiit, det måste verkligen vara sååå spännande eftersom du hellre tillbringar din tid till att vara avundsjuk på mig :) Så det kan inte finnas en möjlighet att jag tycker det är oerhört intressant, spännande och utmanande att utbilda mig till skådespelare?

Haha, snälla skaffa ett liv ;) Jag har inte tid med dig nåmer, jag har ett liv jag måste fortsätta leva. Om du vill fråga något så finns det en frågelåda till höger ;) Pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0