Skolans dator är cp.


Jaha, eftersom skolans dator är cp och raderade nyss allt jag skrivit så orkar jag inte skriva om inlägget. Utan jag kortfattar det istället...

Mejlade kundtjänsten på gina tricots hemsida och beskrev mitt problem.

Fick ett svar idag där det stod att mina varor tyvär hade skickats tillbaka i retur och att jag måste göra en ny beställning.

Så nu ska jag invänta mina pengar och sedan beställa på nytt!

Börjar fundera på om det är dom där jävla idioterna på posten som håller på skicka tillbaka mina paket! Vart så med en beställning tidigare också.. då stod det att dom skickat mitt paket men att det kommit tillbaka, men då förklarade jag för dom att det var rätt adress osv och så kom paketet på nytt.

Får posten skicka tillbaka ens paket om dom själva anser att det är för jobbigt för att leverera det till brevlådan??? Jävla idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0