Så jävla förbannad just nu.


Hej! Fan vad förbannad jag är just nu.. ingenting blir ju gjort i den här jävla lägenheten! Jag jobbar och sliter hela jävla dagen i skolan, kommer hem helt slut, käkar mat och sen blir det oftast sängen. Så jag har nästan ingen orka till att göra nånting alls och trots att Dennis sitter hemma hela jävla dagarna så blir nästan ingenting gjort.

Är så jävla less på att det alltid är JAG som ska fixa allt, JAG som ska diska, JAG som ska handla, JAG som ska städa! JAG JAG JAG JAG JAG! Jaa, tänk om inte jag fanns .. hur hade det gått då ? Hela lägenheten hade ju varit en jävla soptipp förfan.

Men nu orkar jag inte mer. Pappa ska hjälpa mig med hyran denna månad och har inte Dennis åkt in till stan och fixat det där med soc så handlar jag fan inge mat nåmer. Har inte råd om jag ska betala hela hyran själv. Så det blir ingen mat eller nånting tills han fixat det där.

FUCK VAD LESS JAG ÄR.
Nä nu ska jag försöka fixa det här med hyran på engång.. Gamlingarna ringde till och med och klagade på att ja inte betalat den 31a.. herreeeeegud. GE UPP FÖR FAN! Vi lever på 2000 talet förfan.. fatta att vi inte tar oss fram med häst o vagn eller sitter på bibblan vid datan. ååååh. Jag har alltid betalat hyran minst 20 dagar innan man ska betala den och är jag 2 dagar sen engång så tycker jag fan dom ska hålla käften.

Nä nu ska jag lugna ner mig. Vi hörs sen! :) haha

Kommentarer
Postat av: sophie - fotoblogg

när avgörs tävlingen ;) ?

2010-02-02 @ 20:30:59
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: Girly

Usch jobbigt när allt kör i hopp sig, jag vet;(

Hoppas det känns bättre i dag kram

2010-02-03 @ 09:13:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0