Ny hårfärg ?


Godmorgon alla sötnosar ;)

Vaknade strax innan 9 imorse av solen? Skit mysigt var det iaf! Så jag klev upp och la mig i soffan och kikade lite tv. Fast det fanns inte så mycket bra att kolla på.. så det fick bli "Pingvinerna från madagascar" hahaha.

Idag är det Alla Hjärtans Dag!
Årets mest romantiska eller kanske mest sorgligaste dag för vissa? Ja alla har ju inte någon pojkvän/flickvän att dela denna dagen med, eller kanske helt enkelt inte vill ha någon att dela dagen med :) Nåja, jag har iaf någon och vet inte vad vi ska göra.

Själv så tänkte jag lyxa till det lite och färga håret i någon fräsch färg. Försökte färga utväxten i veckan men jag hade alldeles för lite färg så det räckte inte riktigt till allt, så nu är jag lite lagomt fläckig :) Men det tänkte jag fixa till idag.. vet inte vilken färg man ska ta ännu ? Funderar på att lägga någon ljus grund så fläckarna försvinner och sen lägga in nå fräscha slingor. Kanske askblonda slingor? hmm.. Ja ni får se vad det blir sen ;) Kanske rent av gör brunt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0