Musik som får mig glad.


Känner mig en aning deprimerad över det tråkiga beskedet jag fick idag. Men så hittade jag några bra låtar som jag inte lyssnat på länge som gör mig glad. Visste att något inte stod rätt till, men jag kommer klara av det. Det kommer bli tufft med tanke på att det påverkar mitt skådespelar arbete väldigt mycket, men jag ska klara det!

Alla glider inte på en räkmacka genom livet. En del får kämpa sig igenom det. Precis som jag ska göra.

Ugly girls - kalle baah


Barry louis polisar - all i want is you.

Videon är så härlig så den får vara med tycker jag.


Cat stevens - if you want to sing out.



Kommentarer
Postat av: frida

haha nä daim kaffet smakade skit =D kan posta de till dig om du vill ha de:D haha

2010-02-03 @ 22:06:04
URL: http://perunaohukainen.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj, vad är det som har hänt??

Hoppas det blir bättre iallafall:) Håller tummarna för dig! Jag vet hur det är att jobba i motgångar tyvärr:/

2010-02-04 @ 09:08:25
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0