Jag måste äta nyttigare.


Jag har sagt det flera gånger och jag säger det igen. SLUT på alla onyttigheter och allt vad gäller socker. Om jag någonsin ska lyckas med att gå ner i vikt så gäller det STORA förändringar i min kost, speciellt NU när jag vet vad orsaken till min snabba viktuppgång beror på. Förut trodde jag att mycket träning och regelbundna måltider skulle ge resultat men icke ! Ska fortfarande försöka äta regelbundet men inte av vanlig mat, utan jag måste äta grönsaker, sallad osv för att jag ska kunna se nå resultat överhuvudtaget.

Jag har ätit vanlig mat, sallad, godis, läsk och äggröra under dom veckorna som jag sagt att jag skulle bli nyttig. Så det funkar inte, jag MÅSTE verkligen ta tag i mitt jävla liv nu och skippa allt skit! Grönsaker, frukt osv kommer jag att vara tvungen att äta istället för vanlig mat. Jag får försöka börja på engång, men den riktiga starten får bli på måndag..

Är så jävla less att misslyckas osv. men NU VET JAG att jag MÅSTE äta så om jag vill leva ett bra och smalt liv. Vem vill vara stor som en elefant i sin ungdom? Inte jag iaf. Stor kommer jag bli när jag blir äldre, skaffar barn osv. Så jag vill försöka vara smal och fin så länge jag är ung. Låter kanske lite grovt men jag menar absolut ingenting illa mot er som är överviktiga eller något sånt. Utan jag snackar om mig själv nu och hur jag vill se ut och hur jag vill leva mitt liv. Man har väl ändå rätt till en åsikt?

Nä nu måste jag gå och lägga mig innan det spårar.. är på ett sjukt dåligt humör just nu. Sry för det.

Blir gymmet imorgon (?)

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej,gratis blogg-tävling 10 ska vinna 500kr presentkort hos kicks och iphone 3gs 16gb vit besök gärna min blogg och delta <3<3

2010-02-05 @ 02:36:41
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Girly

Samma här,blir massor av smågodis:P



Vad händer i dag då Puss Girly

2010-02-05 @ 09:19:48
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: julia

vad kul med någon som också gillar teater:) hur gammal är du? kram

2010-02-05 @ 09:30:43
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0