Godnatt ♥


Hej! Nu hade jag tänkt säga godnatt för ikväll.. ska ju trots allt upp tidigt imorrn! Har ju skola som vissa andra inte har ;) Ska upp innan 7 och vara i skolan kl 8. Så om jag ska orka så måst jag lägga mig nu, tar ju trots allt 30-60 min innan pillrena ger effekt. Borde egentligen lagt mig tidigare men jag var tvungen att duscha o shit innan. Finns ju aldrig tid för nå sånt när jag går skola så jävla länge och mycket.


Denna fredagen har varit intressant faktiskt..

♥ Började bra med en god cappuccino marabou.

♥ Sedan uppstod ett bråk, som ännu inte är löst..

♥ Träffade Lill Lindfors och Thomas Bolme, hade ett långt samtal med dom vilket gjorde att vi drog över på tiden och jag kom senare hem. Pga det så hann Dennis dra hemmifrån och vi hann inte lösa bråket. Har inte snackat med han sen 2 tiden idag..

♥ Jag har dansat runt i lägenheten av tristess..

♥ Jag har gjort ett videoinlägg som inte gick att ladda upp..

♥ Jag har skrivit ett sms till Dennis och bett han att inte väcka mig då han kommer hem ifall jag sover. Vilket jag mest troligt gör.

♥ Duschat och käkat har jag också hunnit med.

och nu blir det sängen.. är så fucking trött och uttråkad. Ha det bra ♥

Föresten, glöm inte att rösta på veckans blogg! Har gjort en ny kategori så ni lättare ska hitta dit! :)

Kommentarer
Postat av: Girly

Ja godis:( åt en påse i går med.

Vad hittade du på restan av fredagen.

Kram girly

2010-02-06 @ 12:15:55
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0