Godmorgon ♥




Sjukt nöjd med min insats ännu engång. Klev upp strax innan 7 imorse, klädde på mig och promenerade 30 min på bandet! Så skönt det är med en morgon promenad, fast det blir strax en 15-20mins promenad, fast till skolan. Så nu har jag duschat och käkat en kiwi och ska snart börja göra mig iordning för att fara.

Igår vart det både en morgon promenad på 30 min och en 30mins promenad på kvällen. Det är en bra början! Men ni får ha en sån bra dag så hörs vi när jag kommer hem eller nå. Har två föreställningar idag så jag kommer ha fullt upp med det. Men vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte riktigt vilken storlek hon brukar skicka mig har inte kollat hehe men rätt normala tror jag:) beror ju på om det är oversizemodell eller vanlig:D fråga henne vettja:) hon är superschysst!

2010-02-17 @ 10:22:02
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0