"Fina flickor dricker inte öl"


Såg att paow skrivit "Fina flickor dricker inte öl".. och jag kände att jag var tvungen att skriva min åsikt om saken.

För det första så är öl gott! Dricker hellre öl och vin än cider (som hon dricker), cider är alldeles för sött och sliskigt enligt mig. Visst är det gott att ta en cider ibland, men hade aldrig kunnat dricka mig full på bara cider.. sliskigt värre.

Paow skriver också att man får en ölmage av öl, och självklart får man det! Jag har själv en liten kula efter mina öl. Men vad får man inte av cider då? Det är ju inte direkt bättre om man säger så ;) En jävla massa socker och annat sliskigt.

Öl dricker riktiga kvinnor ;) Dessutom är cider "fjortis" dricka, det är sånt alla nybörjare dricker för att dom inte kan få i sig något annat utan att spy. Har ni någonsin sett en "fjortis" (som nyss börjat dricka) dricka något annat än cider eller sprit utblandat med någon sliskig läsk? Det har inte jag iaf.

Dessutom har det ingenting att göra med om man är en "fin flicka" eller inte ifall man dricker öl eller inte. Man dricker efter egen smak.

Men cider är gott, fast öl är godare ♥


Älskling, jag och tommy halsar en 1 liters öl. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, det var ju lite löjligt sagt, som gjort för att göra folk upprörda :) Själv dricker jag bara smirnoff ice! <3

2010-02-20 @ 03:59:21
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0