Filmpremiär på fredag!


Hej! Gud vad jag längtar till fredag, då är det premiär utav våran kortfilm som vi arbetat med..! Det kommer att  serveras mat och en journalist kommer att vara där. Kommer verkligen bli skit mysigt! Jag får bjuda med mig några till festen och självklart så ska ju älsklingen med och även Fredde tror jag följer? Aa, med det kommer bli sjukt kul att se filmen som vi gjort! Haha, det ska bli kul o se när jag sitter och petar näsan i bastun.. hahha ;)

Det ska bli kul med lite omväxling för engångs skull.. Hur ofta är man med sin klass och vänner på en premiär fest och dricker, käkar god mat och bara umgås? Inte ofta! Dricker man så hamnar man oftast på en boring fjortis fest eller på en seg fest med kass musik.. Och hur kul är det? Jag är inte 13 år längre och börjar därför tröttna på sånna fester.

Men det kommer bli så sjukt kul på fredag!! Och temat för kvällen kommer att vara sommar ;) Så nu är det bara man börjar rota fram sina sommarkläder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0