Film mys ♥


Snart blir det att krypa ner i sängen och kika film med älsklingen. Köpte 3 dvd filmer idag på konsum för 100kr, helt okej pris tycker jag. Så ikväll blir det att fortsätta vila, vila och åter vila! FÅR INTE BLI SJUKARE!

Vi får se om jag drar till skolan imorn eller inte.. Känns som att det vore bättre att stanna hem och vila sig så jag inte blir sjukare än vad jag redan är. Går ju ändå bara till lunch imorrn så.. missar inte så mycket.

Dom här filmerna köpte vi:



Handling:
Tonårige Donnie är inte direkt den typiske amerikanske tonårskillen; han har konstiga syner och en låtsaskompis som heter Frank och är en stor kanin. En natt kraschar en flygplansmotor ner i Donnies hus, men eftersom han tillfälligtvis gick i sömnen just då undkommer han incidenten med livet i behåll. Av Frank får han veta att han nu fått en annan, högre, mening med livet.




Handling:

En vild svensexa och ett svidande nederlag i innebandy väcker Fredriks passion för konstsim. Han hetsar sina gamla polare att börja simma och när chansen att tävla med sitt lag i en internationell konstsimtävling för herrar dyker upp vet Fredrik inga gränser. Filmen handlar om manlig vänskap och familjerelationer som sätts på riktigt hårda, blöta prov.


Handling:
Beck undersöker ett mord på en rysk kvinna. Kroppen är så illa sargad att identifiering är omöjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0