Elementär träning.


Goddag alla sömntutor! :) Imorse klev jag upp strax innan 07.00 och tog mig en 30mins promenad på bandet! Stolt ;) Nu ska jag bara se till att försöka kliva upp varje morgon och promenera! Det är så sjukt skönt att träna på morgonen och sen så är det bra också.. tror den bästa träningen är på morgonen faktiskt?

Nåväl.. Sitter i skolan nu. Och vi har haft elementär träning hela förmiddagen, så nu efter lunch lär vi säkert fortsätta med det? Det är så sjukt kul fast det kan vara stört jobbigt också. Gud vad jag har saknat den elementära träningen.. är så sjukt less på en massa produktionsarbeten. Nu vill jag bara jobba med min kropp och fokusera lite på mig själv än att jobba med en massa produktioner hela tiden..

Idag är det individuella samtal också.. Jag är först ut kl 17.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0