Du har verkligen inget liv va?


Är så otroligt trött på den här människan så de är inte sant! Men eftersom personen i fråga är så jävla feg så den inte kan stå för sin åsikt så har jag inget annat val än att plåga er bloggläsare genom att svara i bloggen. Fast jag måste ju erkänna att det är rätt underhållande? ;)


Anonym om Stackars lilla människa.:
"Vad försöker du säga? Att jag inte ska göra det jag älskar bara för att en tidningsartikel påstår att det är bortkastad tid?"

Med 75% chans att inte få arbeta med det man utbildar sig till så är det i allra högsta grad bortkastad tid.

"Med den attityden denna människa verkar ha till andra och dess drömmar kommer ingen villa anställa den... Tyvärr!"

På vilket sätt skulle min inställning till andras drömmar påverka förmågan att utföra mitt arbete som fysiker?.

Ni går Sveriges möjligtvis sämsta eftergymnasiala utbildning så inbilla er inget annat.

När verkligheten börjar göra sig påmind och det är dags för er att söka ett jobb så kommer ni få det oerhört tufft.

SVAR: Och varför är det bortkastad tid att göra något man vill? Kan då lova dig att jag har så grymt mycket roligare än vad du någonsin kommer att få i ditt trista meningslösa liv! Jag SKITER fullständigt i om jag får ett jobb som skådespelare eller inte, jag gör det jag älskar och eftersom jag älskar det så är det absolut inte bortkastad tid! Jag har så jävla roligt och jag har utvecklats enormt som människa genom att gå teater. Det finns inge roligare än att hålla på med det!

Handlar allt om att få ett "Bra jobb" och tjäna massvis med pengar? Haha, snacka desperat! Hellre lever jag mitt liv och har kul nu istället för att plugga som en nörd för att leva lyckligt då jag är gammal.. haha! Visste du föresten att dom flesta framgångsrika människor i världen inte haft någon direkt utbildning? Nej det visste du inte. Trodde du var smart?

Så sluta slösa på min tid och fortsätt med din "masterexamen i astronomi".. hahha.. patetiska människa ;)

Kommentarer
Postat av: Pappi

Ser du ip på dom som postar? Om du gör det skicka ip på den som postat ;)

2010-02-14 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0