Beach 2010 - Här kommer jag!




Nä nu får det vara slut med alla onyttigheter! Nu är det verkligen dags att börja bygga upp sin kropp om man ska kunna våga visa sig i bikini till sommaren ;) Så nu gäller det! Promenaderna börjar redan idag!

Har tryckt i mig ett minimål idag till frukost/lunch eftersom vi var på stan idag och fixade lite saker på soc osv. så det vart skräpmat. Hade ju kunnat ta en sallad men den var alldeles för dyr för min nuvarande ekonomi.

Så nu måste jag träna bort skiten ;) Vill man vara fin får man lida piin, så nu gäller det ! Här ska det tränas!

Ska försöka hinna med en promenad varje morgon innan skolan, och sedan en när jag kommer hem från skolan. Så nu tänkte jag först gå ut och skotta snö kanske? och sedan en promenad på bandet. Låter bra det!

Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: sofia

shiiet du träna? du är ju redan jätte smal! sluta upp med de där, jag vet hur de kan gå... btw gör ett blod prov då vet du.Det kan ju också vara att du äter för sällan och att ditt blod socker får åka berg och dalbana!

2010-02-15 @ 16:37:08
URL: http://piggggy.blogg.se/
Postat av: sofia

nej nej var inte så jag menade, bara det att tränar man måste man äta mer än vad man tror och mycket mycket mer än din matdagbok. Man måste äta för att kunna förbränna också, sen är det under vilan du bygger upp dig, men det vet du säkert :D

2010-02-15 @ 17:46:51
URL: http://piggggy.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Det tycker jag :}

2010-02-15 @ 19:06:35
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0