Att vara snäll eller inte?




Jag är alldeles för snäll tycker jag. Jag tar emot skit från andra, jag försöker alltid vara trevlig, snäll och är nästan aldrig otrevlig. Jag fattar inte varför? Jag har väl blivit uppfostrad så antar jag ?

Visst nog är det bra! Tänk om alla vore som jag, då skulle alla gå omkring glada och lyckliga. Men ett sånt samhälle finns ju inte, och även om det hade funnits så tror inte jag att det hade varit kul. För det är ju dom här ouppfostrade människorna som gör så att det händer lite i samhället, hade inte dom funnits så hade vi inte haft någon att klaga på eller bråka med. haha!

Men jag fattar inte varför jag hela tiden ska vara så förbannat snäll och tänka på allt och alla när jag inte blir behandlad desamma tillbaks. Vi kan ett tex på en situation där jag är alldeles för snäll i, som idag tex.. Jag stod ute och rökte sen kommer personen och ger mig en bitch slap bara sådär och verkar njuta av det. Vart såklart förbannad.. men jag fattar inte varför jag inte gav en fet jävla smäll tillbaka!?

Men något inom mig hindrar mig från att göra så eftersom jag innerst inne vet att det är fel och så ska man inte göra. För våld löser ingenting även fast man får lust att bara klappa ner nån jävla fitta så hon ligger blodig på marken och ber om förlåtelse. HAHA! nog kan jag vara grov i käften alltid.. ;)

Eftersom dagens samhälle bygger på människor utan folkvett i skallen och bitchiga attityder så får väl jag bli precis likadan. Tänker iaf inte ta emot nå skit nåmer från någon! Är så fucking jävla less på sånna dära personer....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0