Att vara med i tv.


Som alla kanske vet och såg så var final avsnittet av paradise hotel i tisdags(?) aa men iaf. Jag hade lätt kunnat tänka mig att vara med i ett sånt program, visst man kanske skämmer ut sig inför hela sverige men det verkar så kul! Även om man inte vinner så får man ju en upplevelse man aldrig kommer glömma. och vinner man så får man pengar, hur bra är inte det? Man har kul och får sola, bada och träffa nytt folk :)

Jag vet inte vad ni tycker, men jag hade iaf kunnat vara med i ett sånt program. Verkar skit kul.

Kommentarer
Postat av: E M E L I E :)

sv: haha kanske lite sent att anmäla sig nu XD ;)

2010-02-04 @ 16:37:22
URL: http://pemzick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0