- 2kg, bara 4 kvar!


Vägde mig igår hemma hos Åse och Pettson, och vågen visade att jag gått ner 2 kg! Wohooo, bara 4 kg kvar nu. Nu blir det jävlar att köra hårt dom kommande veckorna om man ska se nå resultat innan sommaren!

Det är inte så jävla svårt att nå sin drömkropp, det gäller bara att ta tag i saken och verkligen satsa på det! Man bestämmer sig helt enkelt för att nu får det vara nog och så kör man på. Svårare än så är det inte.

Jag har ju mycket svårare än er andra att gå ner i vikt eftersom min ämnesomsättning är alldeles för låg så för minsta lilla godsak går jag upp i vikt. Så jag måste helt enkelt utesluta allt det där om jag ska komma nån vart.  Kommer bli svårt eftersom jag är så sjukt socker beroende, men jag kommer klara det! :)

Vill och SKA komma in i mina gamla jeans igen.. har flera par som bara ligger i garderoben och väntar på att få användas, så nu kör vi! ;) 4 kg kvar!


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart man har rätt till en egen åsikt! Jag kritiserade inte dig på något sätt om du tog det så, var ju paow(?) som var löjlig :P

Bra jobbat med viktnedgången, det är roligt att hålla på när man märker resultat :)

2010-02-20 @ 16:32:15
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0