Mina nyårslöften är bestämda!


Då har man bestämt nyårslöften! ;) Inte för att jag någonsin har hållt dom... inte ens förra årets löften, men det här året så ska jag fan hålla dom.

Det ena är att jag ska sluta röka! Eller ja, jag kommer ju inte lägga av bara sådär, men jag ska minska ner på rökningen mer och mer och tillslut sluta helt. Och går det för sig så slutar jag även snusa. Men vi börjar med rökningen! ;)

Sen så ska jag också gå ner i vikt. Jag är 20 år och slutar nu växa på längden och ämnesomsättningen blir allt sämre med åren. Så nu är det dags att ta sig i kragen på riktigt och verkligen börja ta hand om sin kropp. Jag vill inte vara en av dom där överviktiga som sitter hemma och tröstäter för att man är fet och mår dåligt över sin kropp.

Nä utan jag ska ta hand om min kropp och börja träna regelbundet! Jag tänker inte låta mina unga år gå till spillo, jag ska passa på att vara fin och fräsch medans jag fortfarande är ung ;) För sen blir man bara fulare och fulare.. haha.

Så nu hoppas jag ni håller tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0