Vaken, trött och sliten.


Hej!

Idag har det varit en väldigt jobbig dag.. Av någon konstig anledning så kunde jag inte somna förens vid 7 tiden imorse och sen så höll jag på försova mig också, vaknade 9.06 och fick springa till bussen som gick 09.13 in till stan. Men jag hann iaf med bussen till älvsbyn och körde mina lektioner.

Men 2 timmars sömn är inte direkt mycket så jag har varit seg och trött hela jävla dagen. Så jag bestämde mig för att vila när jag kom hem, så nu har jag vilat 2 timmar och även hunnit duscha. Jag är fortfarande trött men kan inte sova mer om jag ska somna inatt.

Skriver mer sen, håller på kika på fångarna på fortet!
;)


Kommentarer
Postat av: johanna billing

Dagens blogg ahr blivit utsedd gå in på min blogg o titta om det blev du.

2010-08-31 @ 21:19:19
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0