Måste samla tankarna..


Hej!

Pga det som hänt idag/igår så orkar jag faktiskt inte blogga. Jag hoppas att ni förstår det.. Jag behöver samla tankarna lite och vila upp mig tills imorrn, då blir det nya tag. Men just nu så orkar jag faktiskt inte.. kan inte tänka på nå annat just nu än att vår älskade vän Jonathan har lämnat oss och hur orättvist livet egentligen är.

Min pojkvän är jätte ledsen och det gör så att jag blir ännu mer ledsen.. Speciellt när jag inte heller kan vara vid hans sida och hålla om honom.

Så jag orkar helt enkelt inte blogga nåmer inatt. Vi får höras imorgon då jag vaknat till liv igen. Men just nu så är det alldeles för mycket tankar som snurrar i skallen på mig.. så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0