Jag vill träna!


Fan vad slö jag har blivit när det gäller träningen alltså.. pga att jag inte har tränat eller något på hur jävla länge som helst så har ju det resulterat i att jag också gått upp typ 2-3kg också :O Visst är det hemskt? Nä, fan vad jag längtar tills allt är över och jag sitter i vår lägenhet hemma i umeå igen.

Det finns ju förfan ingen tid till att träna längre. Nu har jag fullt upp med körkortet så det är liksom bara att köra bil, plugga, köra bil, plugga, åka till luleå, åka till älvsbyn, köra bil, plugga osv och sådär håller det på. Får ju förfan aldrig en lugn stund. Och dom säger ju att stress gör så att man går upp lättare i vikt också.

Ja jag vill bara att allt ska vara över så jag får åka hem till Umeå och börja träna och fixa i lägenheten. Kommer bli så skööönt när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0