Jag ska bli rik!




Tänk att kliva upp på morgonen utan någon press på att göra nånting? Tänk att bara vakna upp på morgonen och tänka "Jaha, vad ska jag göra idag då?", utan att behöva känna en massa ångest över hur man ska hinna allt och orka allt. Hur härligt hade inte det varit?

Fast man skulle säkert tröttna efter ett tag av att inte ha nånting att göra medans alla andra jobbar. Eller ja, jag vet inte om jag skulle tröttna så fort? Det finns alltid nån jävel som inte jobbar som man kan hänga runt med.

Men tänk er själva? Tänk om man vore rik. Du skulle ha all tid i världen att spendera med dina nära och kära, du skulle inte heller känna någon ångest över att du inte hinner med allting osv.

Hur jävla skönt skulle inte det vara ? Jag ska fan bli rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0