Jag fattar inte vitsen med det hela?


Min pojkvän, min bror, mina kompisar osv spelar ett nörd spel som kallas för WOW, "wooow" ;) haha ja ni geeks har väl hört talats om spelet antar jag? Ja men iaf så fattar jag fan inte vitsen med det hela.. varför BETALA för nånting sånt?

För det första så verkar det inte ett dugg kul (rätta mig om jag har fel), och för det andra så händer det inget speciellt i spelet? Man bara klickar sig runt i en fantasi värld med en massa flygande tigrar o halvnakna älvor. Kul? Nja, skulle inte tro det.

Ja folk är verkligen blåsta. Och sen nu att Brudarna också har börjat spela det bara för att imponera på killar är ju ännu värre :O Herregud, använd pengarna till en bröstförstoring eller nåt annat som gör er finare ifall ni vill imponera.

Ni får gärna spela det och ja bryr mig inte ifall ni gör det. Men jag fattar bara inte vitsen? Jag kanske måste börja spela det och se ifall det är så kul som ni säger? ;)

http://bobsons.blogg.se/images/2009/wow_45827475.jpg

Först var det CS och nu WOW, vad kommer härnäst? :O

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag ska ju göra det efter sommaren är över, så blond minst en månad till! :D



Haha, du har fel om WOW! Det är kanske världens bästa och roligaste tidsfördriv. Du blir garanterat beroende om du börjar, och spelar intensivt ett tag. Svin bra om du inte har något liv ett tag framöver. Fast det passar väl inte alla antar jag, det är gode svårt i början! :D

2010-08-02 @ 16:59:54
URL: http://jeayms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0