Halkbana imorgon!


Imorgon ska jag iväg och göra halkbanan.. om jag nu får åka dit? Har inte riktigt fattat det där ännu.. om jag ska göra nå manöver test imorgon innan vi åker eller om jag bara får åka dit? Ja, vi ser ju imorgon hur det blir. Vi åker från trafikskolan 09.00 isf.

Är lite nervös inför halkbanan. Jag tror det kommer att bli roligt, alla som gjort halkbanan säger då att det var skit kul och det kanske det är? Men jag är ändå lite nervös.. haha, men det är väl alla som ska dit i början? Utom killarna då.. dom tror ju att dom kan allt och är så jävla självsäkra på sig själva. Inte underligt att dom är inblandade i så många trafikolyckor..

Nåja, det ska bli kul o se vad som händer imorgon! Om jag nu får följa med? ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0