F*CK Y*U!





frida om Ny kategori - ute/inne listan.:
HAHA du hackar på folk som klär sig efter hiphop - kulturen, men samtidigt så blandar du in blattesvenska i skitsnacket. Separera dom två - dom har inte med varandra att göra. Dela upp det: Hacka på hiphopare + hacka på blattar som pratar så. Blattar brukar nämligen inte VARA hiphopare. suck.

SVAR: Jag fattar fan inte vad du pratar om. Har jag nämnt att det är BLATTAR jag syftar på ? NÄ! Utan jag har skrivit att jag tycker att Hiphop stilen är ute och att säga "Yo, brorsaan, mannen" osv. Tycker bara det är töntigt och helt jävla ute. Men jag kan inte se att det är just blattar jag skrivit om? Jag kan inte se att jag har skrivit att det är endast blattar som klär sig så och pratar så.

Utan jag pratar om folk i allmänhet. Svarta, vita, gula, gråa, röda, blåa. Jag nämner ingen speciell ras eller hudfärg så läs innan du anklagar mig för nånting jag inte ens skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0