ÄNTLIGEN LEDIG





Yes, nu är jag äntligen ledig en hel vecka! Min nästa körlektion är inte förens 31 augusti (?) tror jag.. Så nu är jag ledig en heeel vecka. Fan vad skönt att slippa stiga upp före fan och passa en massa tider.

Så nu ska jag bara VILA mig och ladda upp inför nästa körning. Så skönt.. Dock så ska det inte bli lika skönt att komma till Kiruna. Det är en helvetes stad.. Kallt och jävligt hela jävla tiden..

Men vad gör man inte för dom man älskar?
Eller vad gör inte JAG för den jag älskar? ;) Han gör ju ingenting. Det är ju jag som måste bo i en resväska och trängas med massor med äckliga gubbar och skrikande barn medans han sitter på arslet hela dagarna och lever i en fantasi värld.

Nåja, nu är jag iaf påväg mot Kiruna.. *suck*. Men det ska bli kul att träffa mina 5 sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0