Uttråkad or what?


Dennis sa en sak till mig som gjorde mig sur.. så jag gick in i sovrummet för att se en film och tjura lite, men då kommer han in dit så sött och säger: "Ska vi spela kort?" och jag vart alldeles rörd typ och innan vi skulle börja spela så sa jag: "ska vi dricka öl?" och då sa dennis: "hahah jag tänkte just på det". Jag brukade alltid dricka öl förut då jag spelade mycket kort förut. Ibland kunde jag ringa mina bästa vänner mitt i natten och bad dom komma över o dricka öl, spela kort o käka popcorn. så vi bestämde oss för att dricka ölen som fanns kvar sen helgen och spela lite kort.

Och här sitter vi nu, fulla och glada och pratar om allt möjligt. Det är verkligen skit kul att sitta själv med Dennis och dricka och snacka ;) Men ha en bra kväll, nu ska jag fortsätta vara social med älsklingen min!







I början då vi började dricka ;) Vi började kring 23.30...? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0