Sallad ♥


God eftermiddag!

Vi slutade TIDIGT idag, redan vid klockan två. Vilket är vääääldigt ovanligt för oss. Vi brukar gå minst till fyra, men inte idag. Ajja, skit samma!

När jag kom hem så for ja o älsk och handlade lite, och självklart så stod sallad högst upp på listan! Så jag inhandlade gurka, tomater, sallad, feta ost, majs, kykling osv!

Så idag ska jag äta sallad! Det måste fan vara bland det godaste som finns ♥ Speciellt kykling sallad, mums! ;)




Det blir en promenad efter middagen också! Nu ska ja bli smal ;)  Sallad + promenad, kan det bli bättre? ;)

Kommentarer
Postat av: Z :)

Sallad är typ det bästa jag vet :D valde det framför mc donalds idag.... :P

2010-04-28 @ 19:51:35
URL: http://mileycyrusswe.blogg.se/
Postat av: Hermannrebekka

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-11-03 @ 15:34:32
URL: http://hermannrebekka.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0