Onsdag.


Hejhej!

Ville bara skriva hur dum i huvudet jag är som inte klev upp imorse heller och promenerade! Blir så irriterad på mig själv.. Jag kan vakna kring halv 5 - halv 6 på morgonen och vara hur pigg som helst. Men sen när jag vaknar halv 7-7 så är jag så jävla trött så jag inte orkar kliva upp, inte ens om jag är panik kissnödig. Jag kan ligga kvar i sängen ända tills det är 10 min innan ja ska dra till skolan.. och det är bara för att jag är trött!

Ajja, skitsamma! ;)

Idag är det onsdag!
Yeeah, en dag närmare fredag! Då är det valborg och fester överallt, förhoppningsvis? Hoppas det är fester där äldre befinner sig och inte bara fester med små tjejer/killar. Pallar inte med småbarn hela tiden. En del är mogna, men en del är helt jävla töntiga och knäppa i huvudet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0