Min lördags kväll






Sitter i soffan och kollar på Fullt hus med ett glas vin. Mysigt värre ♥ Vad gör ni då? Hoppas ni har en trevlig kväll iaf ;) Själv ska jag passa på att njuta för fullt ikväll för nästa vecka + helg kommer det vara fullt upp i skolan.

Bland annat  kommer de vara berättarföreställning på måndag kväll, gatuprat inne i skellefteå på tisdagen, impro + övernattning onsdag till torsdag, öppet hus på lördagen, föreställning på söndagen. Ganska uppbokad va? ;)  Därför ska jag njuta nu av ledigheten! Det kommer dock bli en jätte rolig vecka ! Men nu ska jag bara slappna av och mysa här i soffan ♥

Kommentarer
Postat av: L I N N

sv: händer ikväll då? :D<3

2010-04-17 @ 20:40:42
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0