Impro övernattning.


Idag så ska vi åka iväg med klassen till någon stuga och sova över. Men vi ska inte vara där som oss själva, utan vi har fått varsin roll och lite förutsättningar som vi ska gå efter. Vi kommer alltså vara i roll hela tiden ;) Jag tex, jag ska vara en 16 årig tjej som är påväg till fjällen med sin mamma.

Haha detta kommer bli nice! ;) Men eftersom vi ska övernatta där så kommer jag inte kunna blogga något mera idag. Vi åker 12.30 dit så efter det kommer jag inte att blogga. Inte förens jag kommer hem på torsdag eftermiddag typ.

Så jag tänkte försöka blogga lite nu istället! ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh tack du!

ha så kul!

2010-04-21 @ 17:50:51
URL: http://lomj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0