Imorgon får vi svar..?


För er som inte vet så har nämligen jag och Dennis fått en lägenhet i Umeå, en 2a. Men det är ett litet problem och gissa vad det är ? Jo pengar! Dom från umeå bostäder måste ha besked redan imorgon om socialen kommer stå för hyran tills vi hittat jobb eller inte.

Så imorgon ska Dennis in till soc och prata med dom! Hoppas han vet vad han ska säga.. Så ifall socialen inte är villiga att betala hyran för lägenheten så vet vi inte vars vi ska ta vägen. Vi måste ut härifrån senast sista juni och jag vill inte bo hemma igen. Inte nu när jag redan flyttat hemmifrån. Men hittar vi ingen lägenhet så får jag väl flytta hem igen..

Så imorgon gäller det! Hoppas Dennis säger rätt saker. Hade själv velat följa med dit och prata men jag kan inte eftersom jag måste vara i skolan. Men imorgon får vi nog veta hur de blir, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Johan

Sv; haha hon är bäst ju! :D

2010-04-15 @ 18:34:44
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0