I brist på annat..


» skriv 8 saker du ser fram emot:

- Sommaren!

- Flytten till umeå (?)

- Körkortet!
när det nu ska bli av..?

-
Att flytta härifrån!

- Att få träffa familjen!


kommer inte på nåmer.. ;) så de blir 5 saker att se fram emot ;) haha

» skriv 8 sanningar om dig själv:

- Jag står för vad jag tycker.

- Jag älskar coca cola, är typ beroende av det.

- Jag älskar att vara blond!

- Jag hatar ex flickvänner! Inte alla då, men en del är bara helt dum i huvudet! Dom kan liksom inte gå vidare..? Dom ringer, skriver och försöker hålla kontakten med sitt ex. HATAR sånna, get a life förfan. Du hade din chans lilla vän.

- Jag älskar att prova nya saker!

- Jag är ganska impulsiv och går med på helt konstiga saker ibland! tex om Dennis hade velat flytta till skåne så hade jag fan gjort de! Man lever bara engång förfan ;)

- Jag älskar promenader!

- Jag tycker att folk som vräker i sig mat är äckliga. Nån måtta får de ju vara! Ät gärna mycket men vräk inte i er maten.. de är äckligt..

» skriv 8 saker du brukar säga ofta:

- Älskar dig.

- Hej.

- Vad gör du ?

- kom och rök med mig.


- Vad ska vi göra?

- Ja
.

- Va hemskt.

- usch.



» skriv 8 saker du har på dig nu:

- sockar

- trosor

- Bh

- Linne

- Mjukisbyxor

- ett armband

- Ringar

- örhängen


Kommentarer
Postat av: Sanna

sv, hehe ja den ligger nu på 100kr=)

2010-04-22 @ 18:43:55
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0