luftvägskatarr?


Sorry om jag inte vart så aktiv på bloggen, men det är ju dels för att jag är sjuk och för att jag går skola på heltid. Men men, Imorse drog jag till skolan och då hade vi samling med lärarna och de osv. Sen hade vi individuella samtal eller vad dom kallar det för med en och en. Så då snackade jag med lärarna och de ända dom hade o säga typ var att dom ville att jag skulle kontakta en läkare för min hosta osv.

Jag är ju inne på 3de veckan nu och det blir inte bättre med min hosta direkt. Så mina lärare skickade iväg mig till vårdcentralen och där fick jag träffa en sköterska och en läkare. Men läkaren sa inte så mycket, han mumlade mest och kikade i min hals och lyssnade på när jag andades .. sen mumlade han nånting om luftvägskatarr så då skrev han ut nå antibiotika mot de som jag hämtade ut på apoteket.

jag har tagit ett piller nu och ska fortsätta ta dom och hoppas på att de blir bättre.. Vi får ju se om det blir det också. Men nu sitter jag hemma iaf, ingen ide att dra till skolan nu för vi har lunch halv 12 så jag drar dit efter lunch istället.

Men vi hörs senare :) !

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig :)

2009-09-21 @ 12:12:33
URL: http://perunaohukainen.blogg.se/
Postat av: iDdLA

leeestaa hoppas det blir bättre:D

2009-09-21 @ 12:41:18
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0