fixat och klart.


Då har man fixat allt för dagen iaf. Har varit förbi apoteket och vårdcentralen och fixat host medecin! det tog hela dagen att få det där jävla receptet.. dom överförde det aldrig till apoteket och sen när dom sa att dom gjort det så kom det inte dit.. så då ringde dom från apoteket dit och fixade så jag kunde ta ut min host medecin iaf.

Och nu har jag betalt hyran för nästa månad på lägenheten! det är skönt att ha gjort bort det så man slipper tänka på det senare. och så har jag även betalat in en räkning till skolan på 307kr som ja var tvungen o betala.. Man börjar känna sig lite pank nu :/ Hoppas jag får bostadsbidrag snart..

Jag och dennis gick också o handlade idag .. de gick på 300 kr det med.. hoff vad dyrt allt jävla skit ska vara! men nu har vi mat så vi klarar oss ett tag! :)

Men nu tänkte jag kika vad älsklingen gör och eventuellt försöka vila lite så jag blir frisk nångång. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0