Det är sånna här tillfällen..


som man märker vilka som verkligen bryr sig! Ingen av ens kompisar har typ hört av sig innan man skulle flytta, dock gjorde inte jag heller det så mycket men det berodde väl på att vi inte längre umgicks så mycket. Men iaf, ingen av ens kompisar hörde av sig förens man skrev att man skulle flytta.. då dyker dom upp och säger att dom kommer sakna en. Visst, nog saknar jag en del också.. men "jag kommer sakna dig" är väldigt lätt att säga. Men att däremot visa att man bryr sig är en helt annan sak. Det är många som säger att dom saknar en men det är få som verkligen visar det.

Ingen kommer typ och hälsar på mig, dock bara våra (mina & Dennis) gemensamma vänner från kiruna. En av mina kompisar från Luleå har kommit och hälsat på och det var Mimmi. Hon kom redan första helgen då jag flyttade in och hon stannade hela helgen för min skull! Det kan man verkligen kalla en vän som bryr sig. Även fast vi inte hörs av så mycket så är hon min bästa vän och jag är hennes och vi finns för varandra ♥ .

Men hos en del så blir man bortglömd om man inte umgås jämt o ständigt eller ringer varandra regelbundet. Det är fel tycker jag. Även fast man inte umgås så mycket och pratar så mycket så tycker jag ändå inte att man ska tappa värdet hos en person och hamna längst ner i listan.

Gud vad jag skriver.. men jag kände bara för att rensa tankarna lite. Det var nämligen en person som skrev till mig att hon verkligen saknar mig, och jag saknar hon också för vi bodde nästan med varandra i 1år & 7 månader!

Eller inte direkt bodde, men jag var jämt hos henne och vi var i sthlm tillsammans osv. Men nog snackat om det! Ni blir ju uttråkade av att läsa allt det här ;)

Vill bara säga att jag saknar dig Camilla Berggren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0