Vet ni vad jag hatar?


Här kommer några grejer som jag STÖR mig på nå enormt!


För det första så är det "copycats", "härmapor" eller vad man nu kallar dom! Snälla, visst nog får du, du, du, du och du ha tex samma hårfärg som mig, Men ni behöver liksom inte börja VARA mig bara för det? Ni behöver inte bete er som mig och härma min stil och det jag gör, skriver osv.. SKAFFA DIN EGEN STIL!

och för det andra så är det sånna här som tror att dom vet allt och att dom är bäst (kommer inte på nå bra ord för sånna) osv. Snälla nån, bara för att du öppnar käften om en sak så behöver det inte betyda att ingen annan vet det och att du är bättre än alla andra! Jag stör mig på de nå otroligt! haha kan fan inte skriva nåmer om de utan att bli förbannad.. Nåväl.

och för det tredje så är det FALSKA människor! Sluta låtsas bry dig när du i själva verket inte alls gör det.. det är bara så jävla lågt. STÅ för det du säger och tycker och sluta ljug och vara så förbannat falsk!

Nu är ju inte allt det här jag skrivit om riktat till någon speciell person eller till nutiden.. Det här är liksom blandat både gammalt och nytt och riktat till olika personer.. så ingen behöver sitta och tro att det är mot dom jag har riktat de hära mot. För det kan vara vem fan som helst jag pratar om just nu.. ;)

Nä nu fan ska jag sluta skriva, Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg! Kul att du kikade in! Nej, jag har varit aktiv med att besöka andras bloggar, kommentera osv. Dessutom stod min blogg på förstasidan på blogg.se idag, så idag har jag haft nästan 1400 unika :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-08 @ 00:48:22
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: HJaha okej, men Idol i år är verkligen speciellt! =D

Något utöver det vanliga! =D



Jag håller med dig, Jag stör mig oxå på folk som tror sig vara bäst, och veta allt.

Samt folk som härmar andra.. Tex. Kissies stil, jag menar hur många finns det inte nu som leker Kissie?

Kan ju bara räkna upp Paow & Dessie

2009-10-08 @ 03:43:05
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine

jag håller sååå med dig

2009-10-08 @ 08:01:10
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0