svar på tal!


Anonym om äntligen helg!:
om du nu går på diet varför dricker du öl då?:P de är ju typ jätte mkt kalorier i de.. :) ha de bra

Svar: jag dricker öl för att det är gott och dessutom så siktar jag inte på att bli anorektiker utan jag ska bara gå ner 3 kilo. pillrena räcker i 30 dagar och jag har bara tagit dom i 6 dagar och jag märker redan resultat. dessutom så ska jag inte ge upp mitt liv och mina gamla vanor för det. Jag siktar bara mot en bätte kropp! klart man måst dricka öl någon gång.. jag tänker ju inte sluta mitt liv pga mina piller! Där har du svaret på din fråga! jag vet inte vem du är och antagligen så törs du inte stå för de heller eftersom du är anonym. men jag tycker inte man ska yttra sig om man inte kan stå för det man säger och för vem man är :) Ha de bra du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0