då var man ny tatuerad !


Idag slutade vi inte skolan förens 23.00 ungefär.. så jag är ENORMT trött kan jag då säga.. haha, aa men iaf!

Dennis beställde ett tatueringskit för ca 2 veckor sedan..  och när jag kom hem från skolan för ca 1 timme sen så var jag försöks kanin åt han! Han gjorde ett litet hjärta på mig. Jag är faktiskt rätt nöjd, fast det vart väl lite kladdigt eller vad man ska säga.. men det ska vi fixa till sen! Han fick ju trots allt sina saker igår så han har ju som inte tatuerat så mycket :) Men jag vart iaf nöjd! den vart helt okej tycker jag.

Här är då min andra tatuering! Så tokig vart den väl inte?


Alldeles nygjord på bilden!


Nä nu ska en trött men en mycket nöjd sandra gå och lägga sig i sängen och sova med sin nya Andra tatuering. Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: Smajlin - just smile bitch <3

niice tatoo =) vill också ha!

aah det beror väl också på hur privat man vill vara, om man vill locka till sig läsare eller inte =)

2009-10-20 @ 01:46:28
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0