Berättarcafé.


Hej! Sorry om jag inte hunnit blogga nå idag men det är för att vi varit upptagna hela dagen i skolan.. vi har övat in våra berättelser som vi spelade upp nu på kvällen i skellefteå. så vi har gått igenom berättelserna med en lärare var för sig och sen har vi övat själva osv.

Sedan drog vi iväg direkt efter att vi ätit middag, det var väl ungefär kring halv 6 på kvällen vi åkte in till skellefteå för att fara till ett café där vi då skulle berätta våra historier inför publik.

Jag kan då säga att jag var grymt nervös alltså! det finns inge värre än att vara sig själv och gå upp på scenen och berätta en historia inför en publik.. det tycker då jag iaf! Det är mycket lättare att stå på scenen och vara en roll och spela nån annan än sig själv.. för om publiken tycker det är dåligt så är det inte så att man tar åt sig eftersom man inte var sig själv, utan man spelade en roll! Men men.. det var iaf det vi gjorde ikväll och det var därför jag inte haft tid och blogga.. När vi stod på scenen där och skulle berätta våra historier så fick vi använda en "mygga", alltså en sån där mikrofon som man har på skallen! Det var första gången vi hade det men det kändes bra men ovanligt! :) Men det var fan en kul kväll! Vi var väl tillbaka i burträsk kring halv 10 så det vart ganska så sent.

Men men, nog snackat om de! Nu sitter jag och ser tv, jag ska väl strax hoppa i sängen för jag är ganska så trötter! Jag hoppas verkligen att jag får mina piller imorgon! För nu är jag verkligen peppad på det här och jag ska verkligen gå ner i vikt nu, Mina extra kilon ska bort! Det är ny månad så det blir en ny start med nya tag! och jag är verkligen taggad.. Hoppas hoppas hoppas att dom kommer imorgon! ;)

men nu blir det sängen för min del. hahah fan vad långa inlägg jag börjat skriva? Urtrisst va? Nä nu ska jag dra, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0