80 talet lever vidare!


Hej! just nu sitter vi allihopa hemma hos mig och denna! Vi sitter och lyssnar på 80tals musik.. eller JAG gör det.. Men vafan finns det nå bättre musik än det som gjordes på 80talet? jag skulle inte tro det va.. ;) 80tals musik passar fan alla.. det har allt!

Det var jävligt synd att all den här jävla hiphopen och hårdrocken skulle komma och ta över 80tals musiken.. för alla, eller NÄSTAN alla låtar som görs idag är bara skräp! Men 80tals musik är fan det bästa.. och filmerna och allt var bara bäst på den tiden! 80 talet lever fan vidare i mitt hjärta iaf och jag kommer ALLTID digga den musiken tills jag dör! ;)

Håller ni inte med mig ? Eller tycker ni om skräpet som görs idag? Dock finns det ett bra band.. och det är matisyahu! Dom är fan bra.. men all annan musik är fan bara skräp .. TYP!.. men nu ska jag vara social ! ha en bra kväll allihopa! ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Ja, det får jag göra ;)

2009-10-03 @ 13:00:57
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: piff

vacker

2009-10-03 @ 19:19:37
URL: http://piffochpuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0