Härm apor?


Fick några kommentarer i bloggen om att både Dessie och Kissie har kopierat mitt inlägg "beach 09".. Visst kan det vara så. Men jag har ju tagit det från en sida på internet och det kanske dom också har.. Men om nu fallet är så att dom kopierat mitt inlägg rakt av så låt dom göra det då ;)


Men nu är det fredag igen! Fast den här helgen kommer vi att gå skola och inte vara lediga. Känns lite tungt men man måste ju offra sig. Går man den här linjen så är det ju klart att man kommer :)

Bara jag inte har huvudvärk hela dagen igen.. då blir det så jobbigt. Hela dagen igår och i förrgår så hade jag en extrem huvudvärk.. det gick inte över fastän jag tog alvedon osv. Det var ju knappast vätskebrist för vatten dricker jah mycket av! Flera liter om dagen faktiskt. och sömn får jag.. och mat också.. så jag vet inte vad det beror på. Jag kanske håller på bli sjuk igen? :S Hoppas inte det!

men nu börjar vi igen, ska dra iväg till lektion! ha en superbra fredag nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Moget att kopiera nån annans inlägg, dom måste verkligen ha bloggtorka.. :P

SVAR: Tack :)

2009-11-29 @ 09:56:17
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0