Fredag den 13de.



Hejhej! Idag är det fredag den 13de, vilket också är min födelsedag! Det känns inte alls som att man fyller år.. Kanske beror det på att man firar för första gången utan familj kanske?

men iaf, ikväll så kommer Nisse och Robin hit och ska fira med oss. Så ikväll ska vi festa som fan ;) Hoppas bara att den här födelsedagen blir lite bättre än min förra var.. den sög totalt! Men idag är det MIN dag och jag ska minsann fira som fan! Ingen ska få förstöra den här födelsedagen!

Älsklingen, Fredde och Pierre är i skellefteå nu så jag håller på passa på att städa lite medans gubben är ur huset ;) haha.  Sedan blir det tårta! jag och Dennis gjorde en egen igår ;)

Jag vet, jag ska egentligen inte äta sånt, men när man fyller år så MÅSTE man ha en tårta förstår ni ;) Det händer ju bara engång per år så!








Snygg va ? ;)

men nu måst jag städa osv, puss!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Vad roligt att du gillar utförsäljningsdesignen! Den kommer inte att finnas kvar sådär jättelänge till så du får fundera inom den närmsta tiden och sedan skicka ett mejl om du är itnresserad :)



Ha det bra,

Mvh Mimmi

2009-11-13 @ 16:44:46
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Sanne

Grattis i efterskott :)

2009-11-17 @ 02:03:33
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: smajlin

grattis i efterskott!

okaay ska inte ta åt mig =) me just luuv pink,

men inte av skälet att just dom har rosa på sina bloggar :P

2009-11-20 @ 03:24:22
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0